Saturday, January 29, 2011

Januari hampir ke penghujung....✿

Assalamualaikum...

Sedar tak sedar bulan januari sudah hampir ke penghujung nya.. ini bermakna sudah hampir sebulan juga aku menganggur... Permulaan tahun baru dengan tidak bekerja... mula2 rasa macam ada yang x cukup...macam ada yang x kena... tapi sekarang dah ok sikitt.... so sekarang nie duk umah jer... bz pulak dengan keje2 umah... hari2 kena masak.. tapi ok gak dah lama x masak.. bleh gak praktik skil2 yang dah lama terpendam.... :)

Walau pun duk umah... blog pon x update hari... x sempat... bukan apa.. bila dah mengadap FB.. pastu pulak tengok tanaman.. kompom keje lain x leh nak buat.... susah tol ada kebun maya nie... hasilnya x der pon... hehehhe... tapi tuk suka2 jer.. hilangkan tension...

Dah lama x review buku yang dah selesai aku baca... bukan nya apa.. aku kehilangan idea untuk bercerita tentang buku yang aku baca... ibaratnya kelu lidah tuk berbicara.. hehhe... masalah juga kalu cam nie... kenapa la aku boleh jadi cam nie,... kehilangan idea, kehilangan kata2... nak post entri nie sahaja memakan masa selama 3 jam... masalah berat nie... aduhai....

kepada semua yang follow aku sbb nak join contest senandunghatiku... thanks... hope u all follow dengan seikhlas hati... insyallah aku akan menyusul ke blog kalian... tapi mungkin mengambil sedikit masa.. maaf kan aku... so kepada semua pemenang GA senandunghatiku.. tahniah.....

aku pun dah x tau nak cerita apa... so sampai sini je  la.. jumpa lagi ek... jgn serik2 datang melawat blog aku....

No comments: