Wednesday, December 22, 2010

Giveaway - Saya Nak Kain Tu!!!





Giveaway - Saya Nak Kain Tu!!!
4 Syarat Mudah:-
1. Merupakan seorang blogger & mempunyai alamat di Malaysia
           ~  Ye mmg seorang blogger & mempunyai alamat di malaysia

2. Menjadi follower blog SYEDACOLLECTION
           ~  Dah Follow juga

3. Tepekkan banner Giveaway kat sidebar & buat 1 entry ringkas bertajuk"Giveaway ~ Saya Nak Kain Tu!!!" kat blog anda. ( Mesti dilink kan terus ke entry ini)
          ~ Banner dah tempek....
          ~ Entri ringkas...
              "Saya nak kain tu" sebab saya nak buat baju saya la... dah lama x buat baju  baru..  mesti cantik kan 
               kain tu bila dah siap dibuat baju saya... Sebab tu la "Saya Nak Kain Tu"... 
               
4. Tinggalkan link penyertaan di ruangan komen entry ni
          ~ kompom di tinggalkan... nnt x der peluang nak menang plak...

No comments: