Monday, November 22, 2010

Kereta Idaman Aku....

Salam & Selamat Malam...

Apa kereta idaman anda semua.... hehehhe... kereta idaman saya???? :) Mazda MX-5... 

kalau la saya dapat kereta ni... mau nya tak tidur Malam... sebab risau kena curi... silap2 boleh tidur dalam kereta la jawabnya... hehehhehe... itu kalau dapat la....  buat masa nie saya hanya boleh memiliki gambar kereta nya sahaja... sbb x mampu nak beli keretanya... insyallah kalau ada rezeki nak memiliki kereta ini suatu hari nnt... Doa2 kan saya.... 

3 comments:

pandapolarbear said...

nak jugak la kete cmni...hmm kalo g2 saya doa kat awk awk doa untuk saya...hehhe...fair n square...=)

Tie Tinie said...

hehehehe.. panda... nak juga ker????
kalau cam tu kita sama2 berdoa ye...
tapi kena berusaha dengan lebih gigih la ye.. jgn doa jer tapi x buat apa2...
:)

jann sinuja said...

chaiyok2 for the car!! owyeah!!