Wednesday, November 24, 2010

Hari nie Hari Rabu...

Ada ada dengan hari rabu???? hehhehehe... sebenar nya tak de apa2 pun dengan hari rabu nie... semuaya macam biasa.... sedang cuba untuk menyiapkan kerja yang terbengkalai nie secepat mungkin... tapi bila dah petang2 cam nie... semangat pun dah hilang entah kemana... tertambah2 lagi mata pun dah kuyu... aduhai... sedapnya kalau dapat bantal time2 cam nie... syahdu je rasanya kalau dapat beradu dalam cuaca yang mendung2 nie... tak panas & tak pulak ujan... lek..lek je cuacanya....

tapi waktu2 dan cuaca macam nie juga la syok kalau pekena Goreng Pisang Panas + Kopi 'O' kaw...  tibe2 teringat pulak yang hari nie pasar malam kat kawasan ofis nie... sedapnya kalau dapat cari kuih untuk dikunyah2 untuk menghilangkan mengantuk dan menghilangkan boring nie...  tapi ada masalah lain pulak.. malasnya nak jalan g pasar malam.... tidakkkk....

ok la.. jumpa lagi sok2 ye... nak g pasar malam jup.. nak tapau mkn... hehehehehe... tiba2 ada je geng yang nak turut serta hasrat murni aku nak ke pasar malam....  :)

2 comments:

Kak Wan Kamsiah said...

salam ziarah balas....tkasih ikut, akak pun ikut balas....happy blogging:)

rizaros said...

dah ikut akk..comey la akk ni.. hehehe... jgn lupa jguk2 blog sy.. :)